ESRD بیمار زباله به دیالیز: چه می شود انتظار می رود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ESRD بیمار زباله به دیالیز: چه می شود انتظار می رود

معمولا، برای بیماران مبتلا به ESRD که دکتر آنها را به دیالیز، به طوری که آنها می توانند طول عمر خود را تا حدی گسترش توصیه خواهد کرد، اما با توجه به عوارض جانبی دیالیز برخی از بیماران نمی خواهید به آن را.
چه به انتظار می رود اگر ESRD بیمار حاضر به دیالیز؟
به طور کلی، پس از بیماری بیمار پیشرفت به مرحله آخر بیماری کلیوی، آنها ممکن است نشانه ها و عوارض بیشتری رنج می برند، به طوری که آنها نیاز به دیالیز برای از بین بردن این علائم. اگر آنها این درمان به موقع را ندارد، آنها ممکن است درد بیشتر رنج می برند و بیماری خود را می رود به بدتر به سرعت در حال، زندگی خود را حتی در معرض خطر بزرگ باشد.
چه درمان می تواند کمک بیمار ESRD جلوگیری از دیالیز؟
هنگامی که آن را درمان جایگزین دیالیز می آید، بسیاری از درمان بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند در نظر میگیرد. اما در اینجا من ترجیح می دهم به شما پزشکی میکرو چینی Osmotherapy توصیه، آن را یکی از مؤثرترین درمان نارسایی کلیه است. با کمک این درمان، بیمار مبتلا به ESRD می توانید در نتیجه دریافت نشانه های خود را رها از علل، چه چیزی بیشتر، عملکرد کلیه خود را می توان به برخی از درجه بهبود یافته است، برای به دست آوردن یک فرصت برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapyor می خواهید برای درمان ESRD بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: